Cum te putem ajuta?

Probleme de conectare folosind calculatorul

Urmând aceşti paşi simpli, ar trebui să poţi restabili conexiunea cu programul nostru de joc.

Reporneşte şi reconectează

Cel mai bun loc pentru a începe întotdeauna; reporneşte-ţi calculatorul şi opreşte şi porneşte din nou echipamentele de reţea conectate (de exemplu: modem, ruter, punct de acces).

După repornirea calculatorului, verifică dacă funcţionează conexiunea la internet, apoi deschide din nou programul nostru de joc.

Verificări suplimentare

Dacă problema persistă, verifică data/ora sistemului tău (localizat pe bara de activități sau 'taskbar') pentru a te asigura că sunt setate corespunzător.

Dacă ai instalat un firewall sau un program asemănător, verifică dacă este configurat corect pentru a permite programului nostru de joc să se conecteze la internet.

Contactează Serviciul Clienţi

Dacă problema persistă după îndeplinirea acestor paşi, trimite-ne următoarele informaţii prin intermediul formularului Contactează Serviciul Asistenţă şi vom vedea ce este de făcut:

  • Mesajul de eroare pe care îl primeşti (o captură de ecran ar fi de folos).
  • Firewall-ul sau programul de securitate instalat pe calculatorul tău (adică Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Fişierele jurnal ale programului nostru de joc.

Un link spre formular poate fi găsit după cum urmează:

Ajutor → Contactează-ne

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe