Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Probleme de conectare la utilizarea computerului

Urmând aceşti paşi simpli, ar trebui să poţi restabili conexiunea cu programul nostru de joc.

Restartează şi reconectează

Cel mai bun loc pentru a începe întotdeauna; restartează-ţi computerul şi opreşte şi porneşte din nou echipamentele de reţea conectate (de exemplu, modem, router, punct de acces).

După repornirea computerului, verifică dacă funcţionează conexiunea la Internet, apoi deschide din nou programul nostru de joc.

Verificări suplimentare

Dacă problema persistă, verifică data/ora sistemului tău (localizat pe Taskbar) pentru a te asigura că sunt setate corespunzător.

Dacă ai instalat un firewall sau un program asemănător, verifică dacă este configurat corect pentru a permite programului nostru de joc să se conecteze la internet.

Contactează Serviciul Asistenţă

Dacă problema persistă după îndeplinirea acestor paşi, trimite-ne următoarele informaţii prin intermediul formularului Contactează Serviciul Asistenţă şi vom vedea ce este de făcut:

  • Mesajul de eroare pe care îl primeşti (o captură de ecran ar fi de folos)
  • Firewall-ul sau programul de securitate instalat pe computerul tău (de exemplu, Norton, Panda, Avast, AVG)
  • Fişierele jurnal ale programului nostru de joc

Un link spre formular poate fi găsit după cum urmează:

Website

  1. Serviciu Clienţi
  2. Contactează-ne

Computer

  1. Ajutor
  2. Contactează Serviciul Asistenţă

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe