Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Probleme de conexiune pe aplicaţia pentru mobil

Pentru a rezolva probleme de conexiune de pe dispozitivul tău Android, îţi recomandăm să urmezi paşii de mai jos:

Conexiunea la internet

Asigură-te că ai conexiune la Internet verificând pictograma care reprezintă datele mobile din partea de sus a ecranului. Dispozitivul Android va afişa logo-ul Wi-Fi sau unul dintre cele pentru reţeaua celulară de date. Dacă foloseşti Wi-Fi, vei vedea un indicator pentru reţeaua celulară de date doar dacă dezactivezi opţiunea Wi-Fi.

Restart

Următorul pas este să reporneşti dispozitivul Android închizând dispozitivul şi pornindu-l din nou.

Verifică dacă există actualizări

Dacă problema de conexiune persistă şi după restartarea telefonului, verifică dacă foloseşti cea mai nouă versiune a aplicaţiei pentru mobil mergând la:

  1. Setări
  2. Aplicaţii
  3. Toate şi caută software-ul nostru
Reinstalează aplicaţia

Dacă niciuna dintre variantele de mai sus nu funcţionează, şterge aplicaţia de pe dispozitiv. Pentru aceasta, urmează instrucţiunile de mai jos:

  1. Mergi la Setări.
  2. Aplicaţii
  3. Toate
  4. Selectează aplicaţia noastră.
  5. Apasă pe butonul Dezinstalare.
  6. Descarcă din nou aplicaţia pentru mobil de pe website-ul nostru.
  7. Instalează aplicaţia
Contactează Serviciul Clienţi

În cele din urmă, dacă problema continuă, te rugăm să ne oferi un raport detaliat despre problema de conexiune incluzând:

  • Mesajul de eroare
  • Modelul de smartphone/tabletă
  • Versiunea de Android

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe