Probleme de conexiune la aplicaţia pentru dispozitivul Android

Urmând aceşti paşi simpli ar trebui să poţi restabili conexiunea cu programul nostru de joc pe dispozitivul tău Android.

Conexiunea la internet

Poate părea evident, dar să începem cu conexiunea ta la internet. Verifică dacă eşti conectat la Wi-Fi sau la o reţea de date mobilă. Ar trebui să vezi pictogramele în partea de sus a ecranului.

Repornire

Următorul pas este să reporneşti dispozitivul Android închizând dispozitivul şi pornindu-l din nou.

Verifică dacă există actualizări

Dacă problema de conexiune persistă şi după repornirea telefonului, verifică dacă foloseşti cea mai nouă versiune a aplicaţiei pentru mobil mergând la:

  1. Setări
  2. Aplicaţii
  3. Toate şi caută programul nostru de joc
Reinstalează aplicaţia

Dacă nu există o actualizarea disponibilă sau dacă actualizarea nu rezolvă problema, încearcă să reinstalezi aplicaţia noastră. Mai întâi, va trebui să înlături aplicaţia ştergând-o de pe dispozitivul tău. Apoi, descarcă din nou şi reinstalează.

Contactează Serviciul Clienţi

Dacă problema persistă, trimite-ne următoarele informaţii prin intermediul formularului Contactează Serviciul Asistenţă şi vom vedea ce este de făcut:

  • Mesaj de eroare
  • Modelul smartphone/tabletă
  • Versiune Android

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe