Cum te putem ajuta?

Carduri: Taxe duplicate pe extrasul bancar

Când efectuaţi o depunere prin card, emitentul cardului va percepe mai întâi o taxă de autorizare pentru a se asigura că deţineţi suficiente fonduri pentru a acoperi tranzacţia.

Odată ce taxa este stabilită, de obicei câteva zile lucrătoare mai târziu, s-ar putea să vedeți un al doilea debit pentru aceeaşi sumă pe extrasul bancar .

Totuşi, fondurile reţinute iniţial pentru autorizare ar trebui să fie eliberate automat în termen de 10 zile lucrătoare, rămânând un singur debit per depunere.

Dacă ceea ce pare să fie o tranzacţie duplicat încă apare pe extrasul dvs. de cont original lunar după data tranzacţiei originale:

  1. Contactați emitentul cardului şi confirmați dacă tranzacţia este stabilită.
  2. Dacă da, solicitați Numărul de referinţă al achizitorului (ARN) pentru tranzacţia respectivă.
  3. Trimiteți-ne prin e-mail acel număr de referinţă împreună cu o captură de ecran sau fotografie digitală a extrasului de cont bancar care arată toate tranzacţiile începând cu o zi înainte de taxa originală şi până la data prezentă.

Vom putea investiga taxele de autorizare doar dacă nu au fost eliberate după 10 zile lucrătoare după ce ați efectuat depunerea.

Important:

Dacă pe extrasul de cont apare numărul complet al cardului sau al contului, editaţi imaginea şi ascundeţi acele informaţii înainte de a ni-l trimite. Altfel, nu vom putea procesa documentul dvs. şi va trebui să-l ştergem.

De exemplu:

  • Pentru numerele cardurilor, înlocuiţi toate caracterele, cu excepţia primelor 6 şi a ultimelor 4, cu asteriscuri (de exemplu: 444444******4444).
  • Pentru toate celelalte numere, înlocuiţi toate caracterele, cu excepţia primului număr şi a ultimelor 4, cu asteriscuri (de exemplu: 7*****7777).
  • Pentru codurile IBAN, înlocuiţi toate caracterele, cu excepţia primelor două litere şi a ultimelor 4 cifre cu asteriscuri (de exemplu: XX******************1234).

Odată ce ne veți trimite numărul de referință și o copie a extrasului bancar, vom fi în măsură să investigăm această problemă cu procesatorul.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe