Cum te putem ajuta?

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Carduri: Probleme la depunerea cu un card nou

Posibile motive pentru care ai dificultăţi cu noul tău card includ:

  • Foloseşti opţiunea de Depunere Rapidă, care foloseşte informaţii stocate de la carduri folosite anterior. Dacă acesta este cazul:
    1. Mergi la Casierie şi dă click pe Opţiuni Depunere Rapidă.
    2. Selectează Niciuna şi apasă Salvare
    3. Pentru a salva noile detalii ale cardului pentru viitoare depuneri rapide, efectuează o nouă depunere în Casierie şi bifează căsuţa Salvează informaţiile de plată şi fă acest cont să fie contul meu pentru Depunere Rapidă

  • Încerci să depui folosind informaţii pre-completate în ecranul pop-up al metodei folosite anterior.
    1. Pentru a folosi un nou număr de card: dă click pe butonul Îndepărtează şi apoi Confirmă
    2. Pentru a păstra informaţiile stocate şi a folosi o metodă diferită: click pe Alte metode de plată şi vei fi dus în Casierie

  • Noul tău card este restricţionat de la tranzacţii de jocuri de noroc online. Te rugăm să contactezi emitentul cardului pentru a-ţi confirma şi a înlătura restricţia, dacă este posibil.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe