Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

NETELLER: Rezolvare depunere refuzată

Posibile motive pentru o depunere NETELLER refuzată includ:

  • Contul tău NETELLER nu a fost deschis cu succes şi nu există fonduri disponibile
  • Nu ai primit încă apelul telefonic de verificare de la NETELLER
  • ID-ul contului, Secure ID-ul sau Codul de Autentificare pe care le-ai introdus nu sunt corecte (Dacă ai activat autentificarea în Doi Paşi în contul NETELLER, trebuie să foloseşti acum Codul de Autentificare de 6 cifre din aplicaţia Google Authenticator, în loc de Secure ID)
  • Contul tău NETELLER ar putea fi momentan în mentenanţă.

Contactează direct NETELLER pentru a te asigura că nu există probleme cu contul tău.

Dacă problema persistă, îţi sugerăm să foloseşti orice altă metodă de depunere disponibilă în Casierie.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe