Cum te putem ajuta?

Skrill: Rezolvare depunere refuzată

Câteva posibile motive pentru o depunere Skrill refuzată includ:

  • Contul dvs. Skrill nu a fost deschis cu succes şi nu există fonduri disponibile.
  • Când ați încărcat contul Skrill nu ați selectat opţiunea ’Voi folosi banii pentru jocuri de noroc'.
  • Cardul dvs. nu a fost acceptat de către Skrill.
  • Adresa de e-mail Skrill introdusă nu este corectă.
  • Parola Skrill şi numărul de securitate introduse sunt incorecte.
  • Limita tranzacţiilor la Skrill a fost atinsă sau este insuficientă.

Dacă pagina web Skrill nu se deschide atunci când încercați să finalizați depunerea:

  • Verificați dacă aveți instalată cea mai recentă versiune a Browserului Web.
  • Verificați dacă fişierele HTML sunt asociate corect de computerul dvs. cu un browser web:
    1. Deschideți Internet Explorer.
    2. Click pe ToolsInternet OptionsPrograms
    3. Asigurați-vă că opţiunea Tell me if Internet Explorer is not the default web browser este bifată.
    4. Reporniți Internet Explorer.
  • Instalați un program anti-spyware, cum ar fi Lavasoft, pentru a vă asigura că nu există programe de tip adware care nu dau voie paginii să se deschidă.

Dacă problema persistă, vă rugăm să contactați Skrill.

 

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe