Cum te putem ajuta?

Deconectări în timpul jocului pe Windows

În cazul în care conexiunea ta este slabă doar la site-ul nostru, sau este o problemă veche care se manifestă constant, este posibil ca acest fapt să indice o problemă de stabilitate a conexiunii care nu se va manifesta pe majoritatea celorlalte site-uri de internet sau aplicaţii. Suntem dispuşi să te ajutăm în încercarea de a izola şi rezolva această problemă şi avem nevoie de anumite informaţii despre sistemul tău şi despre conexiune.

  • Sistemul de operare (de ex. Windows XP, Vista, 10 etc.)
  • Procesorul computerului (de ex. Pentium 4, 2.4 GHz etc.)
  • Memoria RAM (de ex. 512 MB, 1 GB, 2 GB etc.)
  • Tipul conexiunii (de ex. Dial-Up, Cablu, DSL, Satelit etc.)
  • ISP (Internet Service Provider)(numele companiei care îţi furnizează serviciul de internet)
  • Router/Modem (de ex. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS etc.)

Vom avea nevoie şi de fişierele jurnal şi de raportul Starea Reţelei din programul nostru. Este ideal să rulezi raportul de Stare a Reţelei atunci când pierzi conexiunea la site.

Pentru a ne trimite raportul de stare a reţelei, pentru versiuni de Windows mai noi de XP te rugăm să acorzi programului nostru drepturi de Administrator (sari la pasul 1 dacă ai XP) pentru a permite programului să salveze raportul Starea Reţelei. Pentru a face asta, trebuie să dai click dreapta pe pictograma programului de pe Desktop şi să selectezi Run as Administrator. Dacă nu vezi această opţiune, atunci contul tău de Windows nu este unul de Administrator, iar în acest caz, va trebui să iei legătura cu Administratorul, care va trebui să se autentifice în computer pentru tine.

Odată ce programul s-a încărcat, te rugăm să:

  1. Dai click pe Ajutor
  2. Selectezi Arată starea reţelei
  3. Când se deschide fereastra de dialog dă click pe butonul Report, acest raport este salvat în folderul de setări al programului.

Pentru a trimite acest raport şi fişierele jurnal:

  1. Deschide Lobby-ul Principal
  2. Mergi la Ajutor
  3. Mergi la Deschide dosarul de setări
  4. Localizează fişierul NetworkStatusReport.log sau NetworkStatusReport, apoi copiază-l (copy/paste) pe Desktop.
  5. Deschide din nou Lobby-ul Principal
  6. Mergi la Ajutor şi apoi la Fişiere Jurnal
  7. Selectează ZIP & SALVARE
  8. Salvează fişierul pe Desktop (s-ar putea să trebuiască să navighezi către Desktop, deoarece locaţia implicită este folderul de setări al programului).

Selectează fişierul Network Status Report şi fişierul ZIP de pe Desktop şi trimite-le către noi prin Formularul de contact Suport. Un link către formular poate fi găsit în meniul Ajutor din programul de joc sau sub meniul Contactează-ne de pe website.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe