Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Nu mă pot conecta pe Windows: Eroare -2/83

Codul de eroare primit este cauzat de regulă de un server proxy sau un program de securitate instalat în computer, care blochează portul 80. Acest port este necesar pentru a finaliza actualizarea.

Pentru a rezolva aceasta problemă te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

  1. Reporneşte computerul şi echipamentul de reţea cu care eşti conectat (de modem, router, punct de acces).
  2. După restartarea computerului verifică dacă funcţionează conexiunea la Internet
  3. Redeschide programul

Dacă acest lucru nu funcţionează, va trebui să configurezi firewall-ul, ar trebui ca procedeul să se deruleze la fel ca mai jos, dar locaţiile ar putea să fie diferite, în funcţie de fiecare firewall:

  1. Deschide panoul de control al firewall-ului (dublu click pe pictograma firewall-ului de lângă ceasul Windows, sau îl poţi localiza în meniul Start)
  2. Click pe secţiunea Programs (sau localizează programul în lista din panoul de control al firewall-ului).
  3. Ar putea fi un anumit număr de articole relevante în lista de programe:

PokerStars

Detalii
  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (doar .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Full Tilt

Detalii
  • FullTilt.exe
  • FullTiltUpdate.exe
  • FullTiltOnlineUpdate.exe
  • FullTiltCommunicate.exe
  • FullTiltBr.exe
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Pentru fiecare dintre acestea, modifică setările la Permit All sau altă opţiune echivalentă care nu restricţionează accesul. Închide programul Firewall şi reporneşte computerul.

Dacă întâmpini în continuare probleme cu accesarea site-ului după efectuarea acestor modificări, te rugăm să ne informezi dacă te conectezi prin intermediul unui server proxy sau prin VPN.

În plus, te rugăm să ne transmiţi următoarele informaţii:

  1. Denumirea şi versiunea oricărui software de securitate pe care îl foloseşti
  2. Tipul conexiunii (de ex. Dial-Up, Cablu, DSL, Satelit etc.)
  3. ISP (Internet Service Provider) (numele companiei care îţi furnizează serviciul de Internet)
  4. Fişierele jurnal ale programului nostru

Mai jos sunt paşii pentru a localiza manual aceste fişiere în computer:

Pentru Windows Vista, Windows 7, Windows 8 şi Windows 10:

Detalii
  1. Apasă tastele 'Windows + R' (simultan)
  2. Scrie următoarele sau fă copy/paste în câmpul furnizat şi apasă Enter:

    %USERPROFILE%\AppData\Local

  3. Găseşte şi deschide folderul programului nostru de joc
  4. Localizează toate fişierele care au terminaţia .log.0 sau .log.1
  5. Pentru a le putea accesa mai uşor, copiază aceste fişiere pe desktop.

Pentru Windows XP:

Detalii
  1. Dublu-click pe My Computer de pe desktop sau din meniul de start.
  2. Dublu click pe drive-ul C: pentru a vizualiza hard disk-ul.
  3. Dublu-click pe Program Files.
  4. Foloseşte bara de navigare şi dă dublu-click pe folderul programului de joc.
  5. Localizează toate fişierele care au terminaţia .log.0 sau .log.1
  6. Pentru a le putea accesa mai uşor, copiază aceste fişiere pe desktop.

Fişierele jurnal şi informaţiile ne pot fi trimise prin intermediul Formularului de contact Suport. Un link către formular poate fi găsit în meniul Ajutor din programul de joc pentru computer sau sub meniul Contactează-ne de pe website.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe