Cum te putem ajuta?

Trimitere de fişiere jurnal pentru Windows sau Mac

Dacă întâmpini probleme cu programul nostru de joc sau referitor la contul tău Stars, trimite-ne fişierele jurnal pe care le generează programul nostru de joc. Putem apoi analiza fişierele jurnal pentru mesaje de eroare sau indicatori referitori la cauza posibilă a problemei şi furniza asistenţa necesară.

Este important să ne trimiţi aceste fişiere în cel mai scurt timp posibil, deoarece acestea vor fi suprascrise după 48 de ore.

Pentru a recupera fişierele jurnal, deschide programul nostru de joc (autentificarea nu este necesară pentru a face acest lucru) şi apoi selectează din lobby:

Ajutor → Fişiere Jurnal (include ID-ul tău Stars şi orice detalii legate de motivul pentru care ne trimiţi aceste fişiere jurnal) → TRIMITE FIŞIERE JURNAL

Această operaţiune va trimite în mod automat fişierele jurnal şi explicaţia ta către noi.

Alternativ, poţi salva fişierele jurnal în format .ZIP selectând ZIP & SALVARE. Fişierele jurnal vor fi apoi salvate în mod automat în format .zip pe hard diskul tău. Pentru a face acest lucru, deschide lobby-ul, apoi:

Ajutor → Fişiere Jurnal → ZIP & SALVARE

Salvează fişierul pe ecran (s-ar putea să trebuiască să navighezi către ecran, deoarece locaţia implicită este folderul 'Setări’ sau ’Settings’ în limba engleză).

Trimite-ne fişierele jurnal folosind formularul Contactează Serviciul Asistenţă, care poate fi găsit după cum urmează:

Ajutor → Contactează-ne

Pentru a urmări un film instructiv (doar în limba engleză) care acoperă aceşti paşi, trebuie doar să apeşi butonul pentru redare!

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe