Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Disconnections while playing on a Mac

În cazul în care conexiunea ta este slabă doar la site-ul nostru, sau este o problemă veche care se manifestă constant, este posibil ca acest fapt să indice o problemă de stabilitate a conexiunii care nu se va manifesta pe majoritatea celorlalte site-uri de internet sau aplicaţii. Suntem dispuşi să te ajutăm în încercarea de a izola şi rezolva această problemă şi avem nevoie de anumite informaţii despre sistemul tău şi despre conexiune.

  • Sistemul de operare (de ex. Mac OSX version)
  • Tipul Procesorului Computerului, de exemplu G3, G4, Intel Core2Duo 2.4 GHz, (poţi găsi aceste informaţii dând click pe simbolul Apple în partea din stânga sus a ecranului, şi selectând About this Mac)
  • Memoria RAM (de ex. 512 MB, 1 GB, 2 GB etc.)
  • Tipul conexiunii (de ex. Cablu, DSL, Satelit etc.)
  • ISP (Internet Service Provider, numele companiei care îţi furnizează serviciul de internet)
  • Router/Modem (de ex. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS etc.)

Vom avea nevoie şi de fişierele jurnal şi de raportul Starea Reţelei (NSR) din programul nostru. Este ideal să rulezi raportul de Stare a Reţelei atunci când pierzi conexiunea la site.

Fişiere jurnal şi instrucţiuni NSR

Pentru a ne trimite fişierele necesare, deschideţi programul nostru de joc şi urmaţi aceşti paşi:

  1. Click pe Ajutor
  2. Selectezi Arată starea reţelei
  3. Când se deschide fereastra de dialog dă click pe butonul Report, acest raport este salvat în folderul de setări al programului.

Pentru a trimite acest raport şi fişierele jurnal:

  1. Deschide Lobby-ul Principal
  2. Mergi la Ajutor
  3. Mergi la Deschide dosarul de setări
  4. Localizează fişierul NetworkStatus.txt, apoi copiază-l pe desktop.
  5. Deschide din nou Lobby-ul Principal
  6. Mergi la Ajutor şi apoi la Fişiere Jurnal
  7. Selectează ZIP & SALVARE
  8. Salvează fişierul pe Desktop (s-ar putea să trebuiască să navighezi către Desktop, deoarece locaţia implicită este folderul de setări al programului)

Selectează fişierul Network Status Report şi fişierul ZIP de pe Desktop şi trimite-le către noi prin formularul de contact Suport. Un link către formular poate fi găsit astfel:

Website
  1. Serviciu Clienţi
  2. Contactează-ne
Computer
  1. Ajutor
  2. Contactează Serviciul Clienţi
Mobil

Apasă pe butonul Meniu (Android) sau Mai multe (iOS), apoi:

  1. Setări & instrumente
  2. Asistenţă
  3. Contactează Serviciul Clienţi

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe