Probleme de conexiune la aplicaţia pentru dispozitivul iOS

Urmând aceşti paşi simpli, ar trebui să poţi restabili conexiunea cu programul nostru de joc pe dispozitivul tău iOS.

Conexiunea la internet

Poate părea evident, dar să începem cu conexiunea ta la internet. Verifică dacă eşti conectat la Wi-Fi sau la o reţea de date celulare. Ar trebui să vezi pictogramele în partea de sus a ecranului.

Restart

Următorul pas este să reporneşti dispozitivul tău iOS stingându-l şi repornindu-l.

Reinstalare

Dacă repornirea nu rezolvă problema, încearcă să reinstalezi aplicaţia noastră. Mai întâi, va trebui să înlături aplicaţia ştergând-o de pe dispozitivul tău. Apoi, descarc-o din nou din App Store şi instaleaz-o.

Contactează-ne

Dacă problema persistă după îndeplinirea acestor paşi, trimite-ne următoarele informaţii prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

  • Mesaj de eroare
  • Model iPhone/iPad
  • Versiune iOS

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe