Probleme cu sunetul în aplicaţia pentru mobil

Dacă experimentezi probleme cu sunetul, asigură-te că ai sonorul pornit în aplicaţia pentru mobil.

Apasă butonul Mai multe (iOS) sau meniu (Android).

Setări & instrumente → Setări masă → Audio

Dacă foloseşti aplicaţia PokerStars Next Gen, apasă pe iconița Cont, apoi:

Setări → Sunet

Verifică dacă opţiunea Sunet este activată. Acest lucru ar trebui să readucă sunetul la normal în timp ce joci. Daca nu funcţionează, reporneşte dispozitivul tău mobil.

Dacă tot nu reuşeşti să auzi sunetele aplicaţiei noastre:

  • Închide orice alte aplicaţii deschise în fundal.
  • Deconectează orice căşti în folosinţă.

Dacă problema persistă, informează-ne de următoarele:

  • Se aud sunete în cadrul altor aplicaţii?
  • Ce model de dispozitiv deţi?

De asemenea, trimite-ne şi fişierele jurnal ale aplicaţiei noastre:

Lansează aplicaţia noastră pe dispozitivul tău mobil şi autentifică-te. Apasă pe meniu (Android) sau pe Mai multe (iOS), apoi:

Setări & instrumente → Asistenţă → Trimite fişiere jurnal la relaţii cu clienţii

Dacă utilizezi aplicaţia PokerStars Next Gen:

Iconiţa Cont → Ajutor → Trimite fișierele jurnal la relații cu clienții → TRIMITE FIŞIERE JURNAL

Este important să ne trimiţi aceste fişiere în cel mai scurt timp posibil, deoarece acestea vor fi suprascrise după 48 de ore.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe