Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Nu mă pot conecta pe Windows: Erorile -2/67 şi -2/87

Codul de eroare primit indică faptul că un firewall blochează accesul programului nostru la Internet.

Pentru a rezolva aceasta problemă te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

  • Reporniţi computerul şi echipamentul de reţea cu care sunteţi conectat (adică modem, router, puncte de acces).
  • După restartarea computerului, verifică dacă funcţionează conexiunea la Internet; apoi deschide din nou programul.

Dacă nu ai reuşit făcând asta, atunci…

Configurează Firewall-ul; ar trebui ca procedeul să se deruleze la fel ca mai jos, dar locaţiile ar putea să fie diferite, în funcţie de fiecare Firewall:

  1. Deschide panoul de control al firewall-ului (dublu click pe pictograma firewall-ului de lângă ceasul Windows, sau îl poţi localiza în meniul Start)
  2. Click pe secţiunea Programs (sau localizează programul în lista din panoul de control al firewall-ului).
  3. Ar putea fi un anumit număr de articole relevante în lista de programe:

PokerStars

Detalii
  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (doar .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Full Tilt

Detalii
  • FullTilt.exe
  • FullTiltUpdate.exe
  • FullTiltOnlineUpdate.exe
  • FullTiltCommunicate.exe
  • FullTiltBr.exe
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Pentru fiecare dintre acestea, modifică setările la Permit All sau altă opţiune echivalentă care nu restricţionează accesul. Închide programul Firewall şi reporneşte computerul.

Dacă ai în continuare dificultăţi în accesarea jocurilor, după efectuarea acestor modificări, te rugăm să ne transmiţi numele şi versiunea oricăror programe de securitate pe care le rulezi.

În plus, te rugăm să ne transmiţi următoarele informaţii:

  • Tipul conexiunii (de ex. Dial-Up, Cablu, DSL, Satelit etc.)
  • ISP (Internet Service Provider) (numele companiei care îţi furnizează serviciul de Internet)
  • Fişierele Jurnal

Mai jos sunt paşii pentru a localiza manual aceste fişiere în computer:

Pentru Windows Vista, Windows 7, Windows 8 şi Windows 10:

Detalii
  1. Apasă tastele 'Windows + R' (simultan)
  2. Scrie următoarele sau fă copy/paste în câmpul furnizat şi apasă Enter:

    %USERPROFILE%\AppData\Local

  3. Găseşte şi deschide folderul programului nostru de joc.
  4. Localizează toate fişierele care au terminaţia .log.0 sau .log.1
  5. Pentru a le putea accesa mai uşor, copiază aceste fişiere pe desktop.
  6. Trimite un e-mail la Serviciul Clienţi, ataşând fişierele jurnal.

Pentru Windows XP:

Detalii
  1. Dublu-click pe My Computer de pe desktop sau din meniul de start.
  2. Dublu click pe drive-ul C: pentru a vizualiza hard disk-ul.
  3. Dublu-click pe Program Files.
  4. Foloseşte bara de navigare şi dă dublu-click pe folderul programului de joc.
  5. Localizează toate fişierele care au terminaţia .log.0 sau .log.1
  6. Pentru a le putea accesa mai uşor, copiază aceste fişiere pe desktop.
  7. Trimite un e-mail la Serviciul Clienţi, ataşând fişierele jurnal.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe