Anunţ: Volum mare de solicitări - (click/tap here for more details)

Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Probleme tehnice de cazino - curăţarea cache-ului lobby-ului şi aplicaţiei (Mac)

Şteergerea aplicaţiei şi a cache-ului lobby-ului din programul nostru de joc poate uneori rezolva probleme cu privire la accesarea Cazinoului nostru:

Mai întâi, curăţă setările de utilizator din aplicaţie:

  1. Deschide Finder
  2. Mergi la Library folosind una din cele trei opţiuni Shift + Command + G sau mergi la Go apoi Go to Folder… din bara de meniu sau navighează manual folosind următoarea cale: ~/Library/
  3. Şterge folderul PokerStars din Application Support (FullTilt dacă se utilizează programul de joc Full Tilt)
  4. Din folderele Preferences şi Caches, şterge fişierele sau folderele care încep cu com.pokerstars.... (sau com.fulltilt...)
  5. Goleşte Trash

Apoi, deschide browserul Safari şi urmează aceşti paşi:

  1. Deschide meniul Safari de lângă pictograma apple
  2. Selectează Preferences, apoi Advanced şi deschide Show Develop menu in menu bar
  3. Deschide Develop
  4. Dă click pe Empty Caches

Cache-ul este acum activat pentru browser-ul intern pe care îl foloseşte programul nostru de joc.

Folderul cache este denumit XCW şi se găseşte la ~/Library/Caches. Pentru a curăţa cache-ul din software-ul nostru Mac CEF, pur şi simplu mută folderul XCW în trash.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe