Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Deconectare în timpul jocului prin aplicaţia noastră pentru mobil

Îţi recomandăm să încerci următoarele sugestii:

  1. Închide aplicaţia noastră deconectându-te, apoi deschide-o din nou şi autentifică-te încă o dată
  2. Reporneşte dispozitivul tău şi, dacă utilizezi Wi-Fi, reporneşte toate echipamentele de reţea (dacă ai acces la ele)

Dacă problema persistă, te rugăm să ne transmiţi următoarele informaţii:

  • Marca şi modelul dispozitivului (de exemplu, Samsung Galaxy S9, Apple iPhone X etc.)
  • Versiunea software-ului (de exemplu, iOS 12.0.1, Android 9.0)
  • Tipul de conexiune: Wi-Fi şi/sau celular şi care este compania care furnizează serviciul (serviciile)

În final, te rugăm să ne trimiţi fişierele jurnal din cadrul aplicaţiei pentru mobil. Pentru aceasta:

  1. Deschide aplicaţia de pe dispozitivul mobil şi autentifică-te
  2. Apasă pe butonul 'Meniu' (Android) sau butonul Mai multe (iOS).
  3. Selectează Setări şi instrumente
  4. Alege Serviciu Clienţi
  5. Selectează Trimite fişierele jurnal la Serviciul Clienţi

Astfel vei trimite în mod automat fişierele către noi.

Este important sa ne trimiţi fişierele cât mai curând, deoarece fişierele jurnal sunt păstrate pe cardul intern de memorie al dispozitivului tău doar timp de o zi.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe