Deconectare în timpul jocului prin aplicaţia noastră pentru mobil

Îţi recomandăm să încerci următoarele sugestii:

  1. Închide aplicaţia noastră deconectându-te, apoi deschide-o din nou şi autentifică-te încă o dată.
  2. Reporneşte dispozitivul tău şi, dacă utilizezi Wi-Fi, reporneşte toate echipamentele de reţea (dacă ai acces la ele).

Dacă problema persistă, te rugăm să ne trimiţi următoarele informaţii:

  • Marca şi modelul dispozitivului (ex: Samsung Galaxy S9, Apple iPhone X, etc.)
  • Versiunea software-ului (ex: iOS 12.0.1, Android 9.0)
  • Tipul de conexiune: Wi-Fi şi/sau date mobile şi care este compania care furnizează serviciul (serviciile)

În final, te rugăm să ne trimiţi fişierele jurnal din cadrul aplicaţiei pentru mobil. Pentru a face acest lucru:

Mai întâi, lansează aplicaţia noastră pe dispozitivul tău mobil şi autentifică-te. Apasă pe meniu (Android) sau pe Mai multe (iOS), apoi:

Setări & instrumente → Asistenţă → Trimite fişiere jurnal la relaţii cu clienţii

Dacă utilizezi aplicaţia PokerStars Next Gen:

  1. Deschide aplicaţia pe dispozitivul tău mobil.
  2. Apasă pe pictograma Cont.
  3. Selectează Ajutor, apoi Trimite fişierele jurnal la Serviciul Clienţi.
  4. Menţionează orice informaţii suplimentare şi apoi selectează TRIMITE FIŞIERE JURNAL.

Este important să ne trimiteţi aceste fişiere în cel mai scurt timp posibil, deoarece acestea vor fi suprascrise după 48 de ore.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe