Program de joc: problemă conectare la serverele noastre

Dacă întâmpini probleme în stabilirea unei conexiuni, iată câteva sfaturi.

Apasă aici dacă foloseşti aplicaţia noastră pentru mobil. Sau, pentru programul de joc pentru computer, urmează paşii de mai jos:

Program de joc pentru computer (Windows şi Mac)

Restartează şi reconectează

Reporneşte computerul şi opreşte şi porneşte din nou orice echipament de reţea conectat. Echipamentele de reţea pot include dispozitive precum modem, router, puncte de acces etc. Apoi, asigură-te că funcţionează conexiunea de internet şi reporneşte programul nostru de joc. Dacă problema persistă, încearcă să configurezi programul tău de securitate.

Configurarea programului tău de securitate

Pentru a permite programului nostru de joc pentru Windows să acceseze internetul, poţi da acces următoarelor programe:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (doar .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Dacă nu le poţi găsi pe unele dintre ele, dă-le acces celor pe care le poţi găsi. Pentru informaţii despre permisiunile de trecere acordate programelor prin firewall-ul integrat în Windows, verifică: Windows Defender (Microsoft.com)

Pentru informaţii referitoare la verificarea permisiunii aplicaţiei noastre de a trece prin firewall-ul integrat Mac, vizitează: macOS Firewall (Apple.com)

Dacă programul tău de securitate este diferit, verifică cu producătorul pentru instrucţiuni.

Dacă tot nu te poţi conecta, contactează-ne

Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, trimite-ne detaliile de mai jos:

  • Mesajul de eroare pe care îl primeşti, o captură de ecran ar fi de folos.
  • Firewall-ul sau programul de securitate instalat pe computerul tău (adică Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Fişierele jurnal ale programului nostru de joc. Aceste fişiere vor fi suprascrise după 48 de ore, aşadar te rugăm să ni le trimiţi în cel mai scurt timp posibil.

Ne poţi trimite această informaţie prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

Declinare a responsabilităţii:
punem la dispoziţie linkuri către produse şi site-uri terţe din amabilitate pentru jucătorii noştri. The Stars Group nu promovează şi nu îşi asumă responsabilitatea pentru utilizarea acestor produse sau website-uri, fiind independente de The Stars Group. Te rugăm să iei la cunoştinţă faptul că orice informaţie sau produse menţionate vor fi folosite sau luate drept referinţă pe răspunderea ta.

Mobil (Android şi iOS)

Dacă nu te poţi conecta pe mobil, încearcă aceste sugestii. După fiecare pas, reîncearcă aplicaţia noastră.

Verifică conexiunea ta de internet

Verifică dacă eşti conectat la Wi-Fi sau la o reţea de date celulare. Ar trebui să vezi pictogramele în partea de sus a ecranului. Dacă nu, modifică setările reţelei WiFi sau de date mobile.

Reporneşte dispozitivul tău

Următorul pas este să reporneşti dispozitivul tău stingându-l şi repornindu-l.

Reinstalează aplicaţia noastră

Dacă repornirea nu rezolvă problema, încearcă să reinstalezi aplicaţia noastră. Mai întâi, va trebui să înlături aplicaţia ştergând-o de pe dispozitivul tău. Descarcă o copie nouă a aplicaţiei noastre şi instaleaz-o.

Contactează-ne pentru a ne da mai multe informaţii

Dacă paşii de mai sus nu rezolvă problema, o poţi raporta trimiţându-ne aceste informaţii:

  • Mesaj de eroare
  • Tip smartphone/tabletă şi model sau model iPhone/iPad
  • Versiune Android sau iOS

Ne poţi trimite această informaţie prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe