Cum te putem ajuta?

Transfer bancar direct: Instrucţiuni Casierie (dispozitive mobile)

Pentru a confirma dacă o metodă de plată este disponibilă în ţara dvs., vă rugăm să va autentificați în Contul Stars şi să mergeți la Casierie.

 

Pentru a solicita o retragere prin Transfer Bancar Direct de pe dispozitivul dvs. mobil, urmaţi aceşti paşi:

  1. Autentificaţi-vă în Contul Stars..
  2. În funcţie de dispozitivul dvs.:
    • iOS: Apăsaţi pe butonul Casierie din partea de jos a ecranului.
    • Aplicaţie PokerStars Next Gen pentru iOS: Apăsaţi pe Cont şi selectaţi Casierie.
    • Android: Apăsaţi pe pictograma cu trei linii a meniului de navigare şi selectează Casierie.
  3. Selectaţi secţiunea Retragere.
  4. Introduceţi suma pe care doriţi să o retrageţi şi apăsaţi pe Retragere.
  5. Selectaţi 'Transfer bancar direct' dintre metodele de plată disponibile.
  6. Apăsaţi săgeata verde pentru a continua.
  7. Introduceţi detaliile bancare solicitate.
  8. Confirmați corectitudinea tuturor detaliilor pentru a evita orice întârzieri şi/sau taxe de returnare şi trimiteți cererea.

Acordați 3-5 zile lucrătoare pentru ca retragerea să ajungă în contul dvs. bancar.

Important!
Amintiți-va întotdeauna să vă deconectați complet din aplicația pentru mobil înainte de a o închide.

  • iOS: Apăsați pe butonul Mai multe din partea de jos a ecranului, apoi pe Ieşire.
  • Aplicaţie PokerStars Next Gen pentru iOS: Apăsați pe Cont şi selectați Ieșire.
  • Android: Apăsați pe pictograma cu din colţul stânga sus şi selectați Ieșire.

Dacă sunteți blocat de sistem, aşteaptati 10 minute înainte de a vă autentifica din nou

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe