Anunţ: Volum mare de solicitări - (click/tap here for more details)

Caută în Ajutor

Scrie un cuvânt sau o propoziţie scurtă referitoare la căutarea ta în căsuţa de mai jos şi sistemul nostru de ajutor va reda cele mai relevante articole.

Caută

Transfer bancar direct: instrucţiuni casierie (aplicaţia pentru mobil)

Pentru a confirma dacă această metodă de plată este disponibilă în ţara ta, te rugăm să te autentifici în Contul tău Stars şi să mergi la Casierie.

 

Pentru a solicita o retragere prin Transfer Bancar Direct de pe dispozitivul tău mobil, urmează aceşti paşi:

  1. Autentifică-te în Contul tău Stars
  2. În funcţie de dispozitivul tău:
    • iOS: Apasă pe pictograma 'Casierie' din partea de jos a ecranului.
    • Android: Apasă pe pictograma meniului de navigare cu trei linii din colţul stânga-sus, apoi apasă pe Casierie.
  3. Selectează secţiunea 'Retragere bani’.
  4. Selectează una dintre sumele de retragere sugerate sau introdu una diferită în câmpul 'Alta'.
  5. Verifică Politica noastră la Retrageri şi apasă săgeata verde pentru a continua.
  6. Selectează 'Transfer bancar direct' dintre metodele de plată disponibile.
  7. Verifică-ţi limitele la retragere şi rata de schimb valutar (dacă este cazul).
  8. Apasă săgeata verde pentru a continua.
  9. Introdu detaliile bancare solicitate.
  10. Confirmă corectitudinea tuturor detaliilor pentru a evita orice întârzieri şi/sau taxe de returnare şi trimite cererea.

Te rugăm să permiţi 3-5 zile lucrătoare pentru ca retragerea să ajungă în contul tău bancar.

IMPORTANT!

Înainte de a închide aplicaţia mobilă, aminteşte-ţi întotdeauna să ieşi din cont corespunzător:

  • iOS: Apasă pe butonul 'Mai multe' din partea de jos a ecranului, apoi pe 'Ieşire'.
  • Android: Apasă pe pictograma cu trei linii a meniului de navigaţie din colţul stânga sus şi apoi pe 'Ieşire'.

Dacă vei fi blocat de sistem, te rugăm să aştepţi 10 minute înainte de a te autentifica din nou.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe