Trimiterea unei capturi de ecran a unei erori sau a unei funcţionări necorespunzătoare care afectează programul nostru de joc

Dacă primeşti un mesaj de eroare sau întâmpini vreo problemă în timp ce utilizezi programul nostru de joc, contactează-ne.

Trimiterea unei capturi de ecran (care să arate întregul ecran) către echipa Serviciu Clienţi ne poate fi de ajutor în rezolvarea problemei. Instrucţiuni de preluare a unei capturi de ecran pentru diferite dispozitive sunt disponibile pe site-ul take-a-screenshot.org.

Ne poţi trimite captura de ecran prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.

Declinare a responsabilităţii:
punem la dispoziţie linkuri către produse şi site-uri terţe din amabilitate pentru jucătorii noştri. The Stars Group nu promovează şi nu îşi asumă responsabilitatea pentru utilizarea acestora, fiind independente de The Stars Group. Te rugăm să iei la cunoştinţă faptul că orice informaţie sau produse menţionate vor fi folosite sau luate drept referinţă pe răspunderea ta.

Părerea ta

A răspuns acest articol întrebării tale?

Articole ajutătoare conexe