Informaţii despre depuneri & retrageri prin Casierie

Întrebări frecvente depuneri şi retrageri prin Casierie

Întrebări despre depuneri

Cum efectuez o depunere? Mi s-a reţinut din cont suma aferentă depunerii solicitate, dar fondurile depuse nu apar în Casierie. Ce pot să fac în acest caz? Am făcut o greşeală, cum anulez depunerea? Mi-aţi refuzat depunerea prin cardul meu de credit/debit, dar banii tot au fost reţinuţi din contul meu. Ce pot să fac în acest caz? De ce îmi este respinsă cartea de credit şi ce pot face în acest caz?

Asistenţă pentru efectuarea unei depuneri

Am probleme cu efectuarea unei depuneri. Cum pot obţine asistenţă? Ce opţiuni de depunere am?

Depuneri de bani de pe dispozitivul mobil

Pot face depuneri de bani reali de pe dispozitivul meu mobil/tabletă? Ce opţiuni de depunere pot utiliza în Casieria mobilă?

Întrebări referitoare la retragere

Cum solicit o retragere? Care sunt opţiunile mele de retragere? De ce mi se cere să furnizez informaţiile privind locul meu de naştere şi cetăţenia? De ce nu pot alege unde vor fi trimise fondurile mele? De ce nu pot trimite cererea mea de retragere? Care sunt limitele mele de retragere? Ce rată de schimb va fi folosită la retragere? De ce nu mai pot vedea o opţiune de retragere pe care am utilizat-o anterior? Cât de frecvent pot efectua retrageri? Am un nou card Visa. Cum pot efectua retrageri pe el? Cât timp durează pentru a procesa retragerea mea? Îmi pot anula retragerea? Nu mi-am primit retragerea. Ce trebuie să fac acum? Metoda de plată către care a fost trimisă retragerea mea este închisă/expirată. Unde sunt fondurile mele? De ce este suma pe care o pot retrage mai mică decât soldul meu total?

Actualizare/ştergere detalii metodă de plată

Metoda de retragere către care trimiteţi fondurile mele nu mai este activă sau nu mai doresc să o folosesc. Ce pot să fac în acest caz?

Limite la depunere

Care sunt limitele de depunere? Îmi pot restricţiona singur limitele de depuneri? Cum îmi pot mări limitele la depunere sau cum pot şterge limitele pe care mi le-am autoimpus?

Tranzacţii returnate

De ce a fost returnată depunerea mea? Aş dori să-mi reglez balanţa negativă a contului meu, cum o pot face?

Altele

Sunt banii mei în siguranţă cu voi? Cât timp va dura pentru a primi un răspuns? Trebuie să vorbesc cu cineva de la Departamentul Plăţi PokerStars. Care este numărul vostru de telefon?

FAQ Bani reali

Chip Stack

Aici găseşti răspunsuri la orice întrebare poţi avea despre tranzacţiile şi retragerile de bani reali de la PokerStars.