Informaţii şi FAQ despre licenţa pentru România

Întrebări şi răspunsuri despre migrarea către PokerStars.RO

Suntem încântați să te informăm că avem o nouă versiune a programului de joc PokerStars, pentru a reflecta faptul că acum operăm în România în baza unei licenţe complete. Toţi jucătorii rezidenţi în România vor trebui să treacă la noul program de joc, care oferă ocazia de a juca cu aceeaşi jucători şi în aceleaşi jocuri care erau disponibile şi în versiunea anterioară a programului de joc.

Actualizarea contului tău este simplu de realizat şi, dacă ai întrebări, ar trebui să găseşti răspunsurile mai jos:

Când va avea loc mutarea către platforma PokerStars.RO? Cum îmi mut contul? Sunt obligat să mă mut la PokerStars.RO? Îmi pot crea un cont nou fără a fi necesar să îl mut pe cel vechi? Cum va funcţiona? Există ceva ce m-ar putea împiedica să finalizez mutarea către PokerStars.RO? Este necesar să îmi validez contul? Aceleaşi jocuri – aceiaşi adversari? Vor fi afectate recompensele mele din Clubul VIP? Ce valute vor fi suportate? Există consecinţe fiscale care mă pot afecta ca jucător? Eram înscris într-un eveniment live, însă acum nu mai sunt. Ce s-a întâmplat? Dar dacă sunt într-un turneu atunci când este programată să aibă loc mutarea? Pot continua să joc cu prietenii mei din alte ţări? Pot juca dacă vizitez o altă ţară? Vor fi disponibile transferurile între jucători? Care sunt noile opţiuni de joc responsabil? Am un cont la PokerStars.net. Pot trece la versiunea PokerStars.RO? Cum rămâne cu chat-ul? Se schimbă limbile pe care le pot utiliza la mese? Ce fac dacă întâmpin dificultăţi?